مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-03سياسي

ائتلاف دریایی با کشور های منطقه درحال شکل گیری است 


ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشور های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می گیرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش که امروز سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ائتلاف جدید دریایی با کشور های منطقه ای و فرامنطقه ای در حال شکل گیری است.

 وی با بیان اینکه ائتلاف دریایی که قبلا با روسیه، چین، عمان و پاکستان شکل گرفته بود امروز در حال گسترش است گفت: این ائتلاف با کشور هند و با کشور های منطقه از جمله عربستان، امارات، قطر، بحرین و عراق به زودی شکل می گیرد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: با شکل گیری این ائتلاف به زودی شاهد عاری بودن منطقه از هرگونه نیروی غیر موجه خواهیم بود.

  امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: خوشحالیم که کشور های منطقه به این باور رسیده اند که برقراری امنیت دریایی منوط به هم افزایی و همکاری بیشتر کشور های منطقه است.

  وی با اشاره به ماموریت موفق ناوگروه 86 ارتش گفت: امروز به برکت حضور شجاعانه و مقتدر نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی درخواست های زیادی از سوی کشور های منطقه و خارج از منطقه برای آموزش و انتقال دانش و فناوری ساخت شناور های رزمی و تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف دریایی با کشور های منطقه درحال شکل گیری است 

ائتلاف دریایی با کشور های منطقه درحال شکل گیری است